Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
English French German Italian Portuguese Russian Spanish

Zobacz również

Gościmy

Odwiedza nas 4 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik graczy

1666929
Dziś
Wczoraj
W tygodniu
Do ubiegłego tygodnia
W tym miesiącu
Zeszły miesiąc
Wszystkich
503
1056
10083
1650624
20611
22765
1666929

Twoje IP: 3.15.169.240
Server Time: 2025-05-19 19:31:40
Witamy, Gościu
Username: Password: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Narzędzia i użyte technologie.

Narzędzia i użyte technologie. 12 lata 3 miesiąc ago #8

Aby włączyć się w projekt potrzebujesz narzędzi. Mogą być darmowe wersje, ważne by były legalne, gdyż jako twórca możesz być z nich rozliczony. Do tej pory w tym projekcie wykorzystywane są:
  • 1.Unity Basic - silnik gry z modułem Android oraz iOS. Jeśli ktoś ma wersję zarejestrowaną przed 8 kwietnia 2012 roku to ma moduły za darmo. Normalny koszt każdego z nich to 400$. Licencję do zastosowań komercyjnych za Unity trzeba wykupić dopiero kiedy nasza gra zarobi 100000$.
  • 2. SDK - dla androida
  • 3. Gimp - do grafiki i obróbki tekstur
  • 4. Blender - do modelowania i animacji
  • 5. Sprzęt: PCet, smart-fon, kabel USB
Ostatnio zmieniany: 12 lata 3 miesiąc ago przez Administrator.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Time to create page: 0.143 seconds