Projekt aplikacji internetowej „Zaplanuj swoje wesele” o roboczej nazwie „Nowożeniec” powstał na zlecenie firmy PHU „Żik”.
Funkcjonalność aplikacji ma za zadanie umożliwić klientom firmy zdalne zapoznanie się z ofertą usług świadczonych przez firmę, rezerwację usług oraz zgromadzenie danych w celu wykorzystania ich w trakcie realizacji zamówionych usług.
Z poziomu administratora „Nowożeniec” ma ułatwić firmie efektywne rozdysponowanie zasobami ludzkimi i technicznymi.
Aplikacja ma charakter rozwojowy i jest tylko silnikiem w rękach administratora. Umożliwia mu swobodną politykę marketingową. W zależności od jego preferencji i sposobu wprowadzania danych, oferowane usługi mogą być szczegółowe lub grupowane w pakiety, lokalny lub globalny może być zakres oferowanych miejsc sesji, do realizacji zleceń angażowani mogą być tylko pracownicy firmy lub można skorzystać z ofert fachowców z zewnątrz.
Aplikacja może być wykorzystywana również na maszynie lokalnej w firmie. Przykładowo dostęp dla klientów na wydzielonym stanowisku, w celu zapoznania się z ofertą firmy lub dla administratora, do kalkulacji kosztorysowej przed sporządzeniem umowy.
Korzyści płynące ze zdalnego dostępu do aplikacji przez sieć Internet skłaniają do dalszej jej rozbudowy o dodatkowe moduły (np. płatny hosting stron z albumami zdjęć ze zrealizowanych już sesji albo giełda ofert dla fachowców). To nowoczesne rozwiązanie - implementacja systemu ERP w przedsiębiorstwie.
Tutaj możesz pobrać dokumentację aplikacji Zaplanuj swoje wesele. Plik w formacie Adobe Acrobat (PDF) rozmiar 2.1 MB.