Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
English French German Italian Portuguese Russian Spanish

Zobacz również

Gościmy

Odwiedza nas 20 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik graczy

1724294
Dziś
Wczoraj
W tygodniu
Do ubiegłego tygodnia
W tym miesiącu
Zeszły miesiąc
Wszystkich
275
699
8995
1707418
8455
32907
1724294

Twoje IP: 216.73.217.3
Server Time: 2025-07-07 08:23:29
Witamy, Gościu
Username: Password: Zapamiętaj mnie
Tutoriale. Instrukcje. Opisy. Porady

TEMAT: Unity 3D

Unity 3D 12 lata 4 miesiąc ago #13


  • Posty:16
  • phuzik Avatar
  • phuzik
  • Moderator
  • Offline
  • Oklaski: 0
Silnik Unity jest dostępny w wersji darmowej oraz płatnej. Za możliwość uruchomienia modułu dla systemu Android niestety trzeba zapłacić, choć trafiają się promocje. Należy ściągnąć i zainstalować:
1.Unity Basic - silnik gry z modułem Android. Jeśli ktoś ma wersję zarejestrowaną przed 8 kwietnia 2012 roku to ma moduły za darmo. Normalny koszt każdego z nich to 400$. Licencję do zastosowań komercyjnych za Unity trzeba wykupić dopiero kiedy nasza gra zarobi 100000$.
2. Java SE Development Kit
3. SDK - dla androida
4. Gimp - do grafiki i obróbki tekstur
5. Blender - do modelowania i animacji
6. Sprzęt: PCet, smart-fon z Androidem, kabel USB. W telefonie należy wejść w ustawienia aplikacji i włączyć opcję "Debugging USB".

Gorąco polecam strony:
Polskie wsparcie dla Unity3D - gdzie znajdziecie kurs, tutoriale oraz polskie forum.
Ostatnio zmieniany: 12 lata 4 miesiąc ago przez phuzik.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Unity 3D 9 lata 7 miesiąc ago #61


  • Posty:16
  • phuzik Avatar
  • phuzik
  • Moderator
  • Offline
  • Oklaski: 0
Która wersja Unity?
Zaczynałem od wersji 3.4.2. Warto pierwsze gry skompilować w Unity 3 gdyż oferuje obsługę AMR6, zatem gra będzie działać na starych telefonach. Będziesz miał więcej użytkowników i ci z marnymi telefonami będą Ci bardziej wdzięczni niż ci zamożniejsi.
Następnie warto przejść na UNITY 4.6.3, aby Twoja gra działała w smartfonach z Androidem 5.x Lollipop. Jeśli zrobisz to od razu będzie konieczne ponowne ręczne ustawianie w inspektorze GuiSkin oraz Textur i missing Material. Aby tego uniknąć zainstaluj Unity 4.0.0 , importuj swoją aplikację a dopiero potem UNITY 4.6.3.
Kolejnym problemem który napotkałem to niedziałające płatności Soomla w Androidzie 5.x.
Rozwiązaniem problemu może być migracja do Unity 5.0.2. (testuję).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Time to create page: 0.123 seconds