Z satysfakcją stwierdzam, że wersja finalna gry Fishing - Asp jest do pobrania
Co w grze?
MENU:
- NOWA GRA - Rozpoczynamy nasze zawody o świcie na rzece Odrze. Warunkiem zaliczenia poziomu jest złowienie min. 1 wymiarowego bolenia w czasie pierwszych 20 min oraz kolejnego na kolejnej miejscówce. Przyłów innych gatunków jest punktowany 1 pkt za niewymiarową oraz 1 pkt + waga za wymiarowe. Wszystkie ryby po pomiarze wracają do wody. Do dyspozycji mamy 3 przynęty. W razie utraty można dokupić kolejne kosztem zgromadzonych punktów.
- ZARABIANIE - tutaj można zarobić dodatkową kasę w grze w zamian za wypróbowanie innych aplikacji z przedstawionej oferty. Ceny i warunki podane są w ofercie. Niektóre aplikacje wystarczy zainstalować i uruchomić, w innych trzeba przejść jakiś etap, niekiedy wystarczy tylko obejrzeć film reklamowy.
- WCZYTAJ - Kontynuacja wcześniej zapisanego stanu gry. Zwykle to właśnie tym przyciskiem będziemy rozpoczynać kolejne nasze potyczki. Przeniesieni zostaniemy do ostatnio obławianej miejscówki, wczytane zostaną nasze wcześniej zdobyte przynęty, rekordy, łowiska.
- SKLEP - Jeśli utraciliśmy w grze przynęty lub posiadane nie spełniają naszych oczekiwań tutaj możemy uzupełnić braki kosztem zgromadzonej w grze waluty. Możemy również zainwestować w nasze wędzisko poprawiając jego Lb (wytrzymałość)
- ŁOWISKA - Dostęp do kolejnych łowisk należy wywalczyć zaliczając poprzednie. Dodatkowo musimy wykupić wstęp na łowisko płacąc jednorazowe wpisowe. W wersji darmowej wpisowe naliczane jest narastająco. By mieć dostęp do wszystkich łowisk łącznie musimy uzbierać 200 $FA.
- RYBY - Tutaj możemy się pochwalić swoim rekordem robiąc zdjęcie. Kierując aparat fotograficzny telefonu w kierunku twarzy i klikając palcem w obrys twarzy na wyświetlaczu fotografujemy własną twarz. Prawym kciukiem na dole ekranu przesuwamy twarz na zdjęciu, lewym skalujemy i obracamy. Na pierwszym planie pojawi się nasza rekordowa ryba, przynęta na którą została złapana oraz w tle łowisko, gdzie zdarzenie miało miejsce. Zdjęcie trafi do galerii w telefonie zaraz po powrocie do MENU, jednak widoczne będzie dopiero po restarcie telefonu.
- ZAPISZ/WYJDŹ - tym przyciskiem wychodzimy z gry z jednoczesnym zapisem jej stanu. UWAGA: Nadpisujesz stary zapis. Wyjście przez <-- nie zapisuje stanu gry.
Obsługa jest intuicyjna - dla wędkarza ;) W skrócie:
- Aby założyć przynętę należy palcem dotknąć przynęty na scenie lub agrafkę (końcówkę żyłki).
- Wybieramy spośród przynęt zakupionych w sklepie. Cięższą łatwiej się rzuca ale mniej brań, gdyż małe ryby nie biorą. Za to takie ryby jak sandacz czy boleń ze względu na swoją budowę anatomiczną wolą małe przynęty.
- Aby rzucić przytrzymujemy prawym kciukiem żyłkę, wykonujemy zamach telefonem puszczając kciuk w odpowiednim momencie.
- Aby zwijać żyłkę uruchamiamy multiplikator lewym kciukiem. Prędkość zwijania regulujemy przesuwając kciuk ku górze by zwiększyć, ku dołowi by zmniejszyć lub odwijać. Rzut oraz zmiana przynęty jest możliwa po zwinięciu żyłki.
- Podczas zwijania ruchami telefonu regulujemy prezentację oraz prowadzenie przynęty, omijamy zaczepy.
- W momencie brania szczytówka drga i telefon delikatnie wibruje. Należy wówczas niezwłocznie ruchem ręki zaciąć rybę. Jeśli poprawnie zatniemy rybę poczujemy powtórnie wibrację. Zbyt mocne zacięcie może spowodować zerwanie ryby lub przynęty, zbyt słabe może spowodować spięcie się ryby.
- Rybę holujemy omijając zaczepy zwracając uwagę na pracę wędziska, kierunek interakcji holowanej ryby, wskaźnik naprężenia żyłki, regulację hamulca kołowrotka.
- Rybę wyholowaną należy złapać przez dotkniecie co równoznaczne jest z zaliczeniem połowu, dokonaniem obmiaru zdobyczy. Wszystkie złapane ryby wracają do wody i mogą zostać ponownie złowione.
- Hamulec regulujemy przesuwając palec na wskaźniku siły.
- Każdy zaczep osłabia wiązanie przynęty, które można poprawić dotykając jej.
Na razie tyle opisu. W przypadku trudności zobacz filmik demo, filmik w wersji angielskojęzycznej, lub zapraszam na forum dla graczy.